söndag 5 april 2009

Deppig musik till (grymt) deppigt humör

Still Loving You med Scorpions är en av de sorgligaste låtarna jag vet (dock en av mina favoriter), och är otroligt bra att lyssna på om man e ledsen, som jag e nu. Jag vet inte vad det är egentligen, eller jo, det vet jag visste. Det handlar om att inte ett jävla skit händer på kärleksplanet i mitt liv!! Jag vill så otroligt gärna, jag vill det så mycket, jag önksar av hela mitt hjärta att jag ska få uppleva kärlek snart! Det är det enda jag önskar mig! Jag vill inget annat! Sure, det har hänt saker det senaste halvåret, men det blir aldrig mer än blickar! Jag undrar då, varför är det aldrig min tur? När alla runt omkring mig har fått uppleva det, varför ska då jag få vara sist? Har jag gjort något för att förtjäna detta?
Det tär så otroligt mycket på mig, när jag ser alla runt omkring mig, är glada och kära, har pojkvänner och så vidare. Jag kan inte ens höra någon prata om kärlek utan att jag blir deprimerad.......
Jag trodde, för ett tag sen, att det verkligen var min tur, men icke! Det jag fick uppleva var bara falskspel! ...eller?
Jag orkar verkligen inte vänta längre, jag vill bara hitta någon nu! Jag vill att det ska vara min tur! Det hjälper inte heller när man gillar en person, som började att visa intresse, och sedan bara tar tillbaka det och lämnar en ensam kvar med sina känslor!
Jag vet att detta låter som en klyscha, men jag hatar mitt jävla liv just nu! Nej, jag är inte emo, men jag är otroligt deprimerad just nu! Jag vill bara gå och lägga mig och sova och inte vakna upp förräns något bra händer igen...
Snälla låt det bli min tur snart!!!!

Länk om du vill lyssna på Still Loving You; http://www.youtube.com/watch?v=SUMcA--ejOc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar