torsdag 19 mars 2009

Jag är tröööööööött!! Min dag idag har varit ganska körig... eller kvällen i alla fall! Började skolan 8.15, hade etik, matte, lunch å en låång textlektion. Efter det idrottslektion med valfri aktivitet - jag å Lina gymma, eftersom jag var sjuk i måndags när vi skulle gjort det. Gick från gymmet halv fem, kom till jobbet tio i. Har sen dess stått i kassan, ungefär fram till tio, kom ifrån jobbet vid tjugo över. Det var så jävla stressigt idag att jag knappt hann ha min rast! Varför måste kunder ha så jävla mycket paket att hämta? Det är lugnt, bara nån kund vid kassan, å så när man kommer tillbaka är det kö genom hela affären! Att jobba i en liten närbutik (Coop nära farmarstigen) kan ibland vara...jobbigt! ^^
Plus att alla mina kompisar fick se honom idag! Jag såg honom typ i en sekund! Hur kan man påverkas så mycket av en person? Har iaf abstinens...Kommer inte att få se honom förens på måndag! :S
Nepp, nu ska jag ta å gå lägga mig! Kommer att somna så fort jag lägger huvudet på kudden... I bästa fall kanske jag hinner läsa lite av Twilight innan jag somnar! Go' natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar